Bakan Dönmez: "2019 yılında çağrı merkezlerine ulaşılabilirlik seviyesi yüzde 99,82, servis seviyesi yüzde 92,3, cevaplama oranı yüzde 97,65 olarak gerçekleşti." dedi. Ayrıca "2019’da (elektrik dağıtım hizmetlerinden) yüzde 46,4 olan genel memnuniyet oranı, 2020’de yüzde 52,5’e yükseldi." ifadelerinde bulundu.
Dönmez, Ar-Ge faaliyetleri için önümüzdeki 5 yıl toplam 1 milyar liralık bir bütçe ayrıldığını belirtti.
Bakan Dönmez: "Dördüncü uygulama döneminde yapılacak yatırımlara ilaveten, planlı bakımlar için ilk kez ayrı bir bütçe kalemi oluşturuldu. Planlı bakımlar için 10,5 milyar TL’lik bir bütçe ayırdık." dedi.
Yorum yazarak B Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan B Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler B Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı B Gazete değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak B Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan B Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler B Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı B Gazete değil haberi geçen ajanstır.